Znak sprawy: DT.221.12.2024
Wojewódzki Ośrodek Ruchu Drogowego w Kielcach ogłasza pisemny nieograniczony przetarg na wynajem powierzchni zlokalizowanej w budynku administracyjnym Ośrodka przy ul. Domaszowskiej 141b w Kielcach.
I. Opis powierzchni, jej położenie i wyposażenie.- Przedmiotem najmu jest powierzchnia 2,0m2 przeznaczona pod ustawienie automatów do dystrybucji napojów i produktów spożywczych w budynku administracyjnym WORD Kielce.
- Powierzchnia pod automaty została wyznaczona w poczekalni zlokalizowanej obok bufetu. Na wyznaczonej powyżej powierzchni należy umieścić 2 urządzenia, w tym:
- 1 automat do sprzedaży napoi gorących: herbaty, czekolady oraz kawy w wersji ziarnistej (funkcja mielenia kawy),
- 1 automat z przekąskami, kanapkami, zimnymi napojami, słodyczami,
- każdy automat powinien posiadać system wydawania reszty oraz możliwość płacenia kartą,
- każdy automat powinien posiadać ekran dotykowy, a ceny produktów powinny być wyświetlane w sposób elektroniczny (ledowo),
- na urządzeniach powinna być zamieszczona informacja o braku odpowiedzialności Ośrodka za działanie automatów oraz nr kontaktowy do serwisanta urządzeń,
- Wynajmujący zabrania sprzedaży napojów alkoholowych i tytoniu.
- Wynajmujący wskaże miejsce usytuowania automatów oraz zapewni dostęp do energii elektrycznej.
- Najemca wykona podłączenie wody do automatu z napojami gorącymi we własnym zakresie, z miejsca wskazanego przez Wynajmującego.
- Wynajmujący nie ponosi odpowiedzialności za ewentualne kradzieże lub włamania do automatów oraz ich uszkodzenia.
- Oferent powinien wskazać typ automatów (wizualizacja, zdjęcie z opisem i specyfikacją techniczną zawierającą maksymalny dobowy pobór energii dla jednego automatu).
- Oferent w czynszu zobowiązany jest uwzględnić koszt energii elektrycznej i pozostałe koszty.
- Okres obowiązywania umowy: 24 miesiące.
- Minimalna stawka czynszu za wynajem 1m2 powierzchni wynosi netto 350,00 zł.
- Wynajmujący informuje, iż Najemca może zapoznać się z miejscem (powierzchnią) ustawienia automatów, po uzgodnieniu terminu i godziny z Wynajmującym.
- Zakładana dostępność powierzchni najmu od dnia 5 grudnia 2024 roku.
- Wynajmujący zastrzega, iż termin rozpoczęcia obowiązywania umowy może ulec zmianie.
- Wynajmujący zapewnia odbiór odpadów komunalnych.
- W przetargu mogą brać udział podmioty prowadzące działalność gospodarczą.
- Jedynym kryterium oceny będzie cena ofertowa za 1m2
- Oferent powinien wskazać typ automatów (wizualizacja, zdjęcie z opisem i specyfikacją techniczną zawierającą maksymalny dobowy pobór energii dla jednego automatu).
- Oferty na piśmie należy złożyć w siedzibie Wojewódzkiego Ośrodka Ruchu Drogowego w Kielcach, ul. Domaszowska 141b, 25-420 Kielce do dnia 22.11.2024 r. (pokój nr 206 II piętro) do godziny 10.00 według wzoru określonego w załączniku nr 1 do ogłoszenia.
- Oferta winna być złożona w zaklejonej kopercie, w sposób uniemożliwiający identyfikację ceny ofertowej. Na kopercie powinien znajdować się napis „Oferta” oraz dane Oferenta.
- Otwarcie ofert nastąpi w dniu 22 listopada 2024 roku o godzinie 10.30 w pokoju 1B na parterze. Otwarcia ofert dokona powołana Zarządzeniem Dyrektora Komisja Przetargowa.
- Oferty złożone po upływie terminu przewidzianego na składanie ofert nie będą rozpatrywane.
- Termin związania z ofertą wynosi 30 dni od upływu terminu na złożenie ofert.
- O wyborze oferty Wynajmujący powiadomi Oferentów.
- Z oferentem, którego oferta została wybrana, zostanie podpisana umowa według wzoru określonego w załączniku nr 2 do ogłoszenia, w terminie wskazanym w zaproszeniu do podpisania umowy.
- W przypadku złożenia przez dwóch lub więcej Oferentów ofert z taką samą ceną wyższą niż ceny pozostałych Oferentów, Wynajmujący wezwie ich do złożenia dodatkowych ofert z nowymi cenami.
- Za zgodą Wynajmującego Najemca może zamieścić w budynku Ośrodka informację o rodzaju i miejscu prowadzonej działalności, w miejscu wskazanym przez Wynajmującego.
- Szczegółowych informacji w sprawie przetargu udziela Robert Wysocki, tel. 41/3680350 wew. 115, e-mail: Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript.
- Zamawiający ma prawo unieważnić termin lub odstąpić od przetargu bez podawania przyczyny.
- Klauzula informacyjna RODO.
IV. Klauzula informacyjna z art. 13 RODO
Zgodnie z art. 13 ust. 1 i 2 rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych) (Dz. Urz. UE L 119 z 04.05.2016), dalej „RODO”, informuję, że:
- Administratorem danych osobowych jest Wynajmujący.
- Inspektor ochrony danych osobowych w Wojewódzkim Ośrodku Ruchu Drogowego w Kielcach - e-mail: Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript.
- Dane osobowe przetwarzane będą na podstawie art. 6 ust. 1 lit. b RODO w celu związanym z realizacją umowy.
- Odbiorcami danych osobowych będą osoby lub podmioty świadczące usługi na rzecz WORD w Kielcach na podstawie podpisanych odpowiednich umów, w tym umów powierzenia przetwarzania danych osobowych np. w zakresie serwisu, utrzymania systemów teleinformatycznych WORD.
- Dane osobowe będą przechowywane przez 10 lat.
- Dane osobowe w tych okolicznościach są podawane dobrowolnie jednak odmowa ich podania uniemożliwiłaby zawarcie umowy.
- Na podstawie pozyskanych danych osobowych decyzje nie będą podejmowane w sposób zautomatyzowany, stosowanie do art. 22 RODO.
- Wykonawca posiada:
- na podstawie art. 15 RODO prawo dostępu do danych osobowych,
- na podstawie art. 16 RODO prawo do sprostowania danych osobowych,
- na podstawie art. 17 RODO prawo do usunięcia danych,
- na podstawie art. 18 RODO prawo żądania od administratora ograniczenia przetwarzania danych osobowych z zastrzeżeniem przypadków, o których mowa w art. 18 ust. 2 RODO,
- prawo do wniesienia skargi do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych, gdy uzna, że przetwarzanie danych osobowych narusza przepisy RODO.
- Najemcy nie przysługuje:
- prawo do przenoszenia danych osobowych, o którym mowa w art. 20 RODO,
- na podstawie art. 21 RODO prawo sprzeciwu, wobec przetwarzania danych osobowych, gdyż podstawą prawną przetwarzania danych osobowych jest art. 6 ust. 1 lit. b RODO.
Plik ZIP (Ogłoszenie. Załącznik nr 1 do ogłoszenia. Załącznik nr 2 do ogłoszenia.)